З самого свого початку торгова марка HÜPPE належала до еліти традиційних німецьких компаній. Шлях до сьогоднішнього міжнародного статусу компанії був заснований на безкомпромісному розумінні якості. Коли в 1966 році HÜPPE розробила першу душову кабіну, тоді ж був створений абсолютно новий сегмент ринку, в якому компанія зайняла позицію лідеру. Компанія продовжує зберігати і розширювати свою провідну роль в цій області, пропонуючи товари високої якості з унікальним дизайном. Обираючи продукцію торгової марки HÜPPE, ви вибираєте переваги інноваційних технологій і більш ніж двадцятирічних традицій компанії.
У 2008 році група HÜPPE набуває новий імідж з новим логотипом, слоганом і корпоративним дизайном. У 2010 році виходить у світ HÜPPE Studio Paris - перша в світі душова кабіна з хромовим декором. Наступного року HÜPPE представляє на ринку розсувні двері з функцією плавного відкриття і закриття. У 2019 році торгова марка представила Hüppe Select +. Єдине у своєму роді, інноваційне і функціональне рішення модифікуючу технологію Walk-In.
«Сталий розвиток» та «Виробництво з дотриманням вимог захисту навколишнього середовища і клімату», - це не просто гасла в усіх підрозділах HÜPPE. Вони визначають імідж торгової марки і курс її розвитку. Бренд бере на себе відповідальність і ставить перед собою високі цілі щодо захисту навколишнього середовища, клімату і природних ресурсів. І це протягом всього виробничого ланцюга, тобто від закупівель через посередників і до етапу продажів: високі стандарти формують корпоративну філософію і визначають діяльність і процеси у всій групі HÜPPE. Від самого початку її існування до сьогоднішнього дня і в далеке майбутнє.
Хочете стати партнером?
Подати заявку