Абсолютно всі без винятку вироби цього бренду мають стильний і практичний дизайн, який чудово поєднується з різноманітними інтер'єрами. Роблячи свій вибір на користь Volle, ви на довгі роки забезпечите в своєму будинку максимальний комфорт, стиль і затишок.
Історія торгової марки Volle бере свій початок в 1978 році, коли компанія спочатку займалася суто продажами сантехніки від інших виробників. Справи прийняли інший оборот, починаючи з 2001 року, коли бренд змінив вектор своєї діяльності зі звичайного перепродажу на розробку і проектування унікальних санкерамічних виробів. В якості основи для дизайну своєї продукції, торговою маркою були обрані плавні лінії і монолітні вироби, що містять мінімальну кількість дрібних деталей. Такий підхід притаманний сантехніці Volle і в наш час.
В якості основи для дизайну продукції були обрані плавні лінії і монолітні вироби, що містять мінімальну кількість дрібних деталей
Протягом перших 10 років роботи молодий виробник виробляв свій досвід, нові ідеї і знаходився в постійних пошуках надійних постачальників комплектуючих для своїх товарів. Підсумком цієї титанічної праці став грандіозний стрибок у розвитку всього бренду, який базується на наявності особистих комплексних рішень для ванних кімнат і стабільної базі перевірених часом партнерів.
Найбільшою подією 2001 року є поява на сантехнічному ринку нового гіганта — торгової марки VOLLE. На світ з'являються перші вироби, компанія стрімко завойовує ринок.
В 2007 VOLLE старанно працює над удосконаленням світу сантехніки. До всіх керамічних виробів застосовується технологія EVO Cera Pro - спеціальне покриття, яке наноситься до випалу, подовжуючи життєвий цикл продукції. Терміни гарантії кераміки збільшуються до 25 років.
У 2012 VOLLE активно впроваджує нові технології в свої вироби. Проривом в області гігієни є технологія Rimfree, і впровадження її в свою продукцію під назвою Rimless. Rimless - безободкові унітази.
В 2016 VOLLE втілює в життя феноменальну кількість унікальних технологій. Серед яких Evo Eco - економія витрат води до 50%, EVO Guard - миттєве вимкнення подачі води, в разі різкого підвищення температури води. VOLLE робить акцент на безпеку і екологічність своєї продукції.
У 2018 році торгова марка так само провела ребрендинг, на якому представила на загальний огляд нову концепцію виробництва меблів для ванних кімнат. Ця концепція полягає у виробництві товарів максимально сумісних між собою навіть в рамках абсолютно різних колекцій. Такий підхід став революційним і значно спростив покупцям вибір виробів, дозволивши їм не турбуватися про те, що придбані товари з різних колекцій будуть погано поєднуватися в рамках одного інтер'єру.
В 2021 VOLLE стрімко еVOLLюціонує. Справжнім проривом стає Smart унітаз-біде NEMO Rimless, з технологією електронного управління EVO IQ.
Volle завжди прагне йти в ногу з часом і забезпечувати своїх клієнтів самими стильними та практичними дизайнерськими рішеннями. І завдяки неймовірним зусиллям, які бренд докладає для виконання цього завдання - йому вдається зберігати статус одного з лідерів ринку.
Хочете стати партнером?
Подати заявку